Online users

Follower

Thursday, October 29, 2009

kurang selesa

Gelabah ayam bila tengok message dekat chat box sebelah ni ada nama zuhair@b.cik. Ohoooiii..mana pula dia tahu url blog aku ni. Dah mula rasa insecure. Takut ada sedara mara lain yang baca juga blog aku ni sebab dia online dekat rumah Mak Njang. Konfirm la url aku ada dekat history tu kan. Mahu cousin-cousin aku yang lain main pc tu, konfirm ada tendency blog ni diterjah.Adess..Aku kurang selesa sikit bila blog aku ni menjadi bahan bacaan saudara mara terdekat. Entahlah.Rasa tak bebas nak berkarya.Cewah.Aku lebih prefer outsider yang baca blog aku ni. Tak rasa segan sangat sebab kita tak pernah jumpa orang tu kan.

Pandai pula dia kodek-kodek blog aku ni. Seingat aku, aku tak pernah buka blog ni depan dia. Kalau buka pun, cepat-cepat close balik takut terkantoi. Padahal adik sendiri je pun.Situasi ni macam kau tulis diari la. Mesti kau rasa kantoi dan malu bila tiba-tiba adik kau discover kunci diari yang kau sorok bawah bantal lepas tu baca diari kau dengan rakusnya. Lepas tu heboh satu rumah yang kau ada minat sorang lelaki dalam kelas kau. (T_T)

Terus delete post lama-lama pasal Faiz. Maluuuuuuuuu....

10 comments:

Anonymous said...

kalau guna computer org jangan lupa delete segala history tu

nak selamat kan

oranglidi said...

jeng3

[z@ck] said...

fatt chin choy..
ehehehe..so far x pernah lagi lupa delete history.. =P

oranglidi..
jongkat jongkit..jong jong jong

Anonymous said...

aa..ape kate ko suro adik ko wat blog pastu link...
aaa..
xdela die tercarik2 akak die;))

shazika said...

saya pon tak kasitau sedara mara jiran tetangga paal belog nih. malu

Anonymous said...

lalalaala.. www.malas.com

fndrocka said...

aku pun ada rasa yg sama.

bila klasmate aku mula baca blog aku..ras cam hilang freedom.tapi aku tak pedulikan..terus tulis cam biasa..

sekurang2 dorg tahu apa aku fikirkan

kebanyakkan dorg adalah silent reader..dorg pun segan nak komen kut.haha

Belog Cik Peanut said...

peanut pun tak suka owang yang sedara mara ngan peanut bace
dan peanut tak suke gak dak satu u ngan peanut bace..
sebab2 kadang2 peanut kutuk diowang
heheh

[z@ck] said...

lilylova2..
ahaha..xda maknanya dia nak bt blog..bahaya expose dia kt kecanggihan tenet ni..kang jd bnd lain lak..

shazika..
tau x pe..
=)

fndrocka..
budak mktb ak rmi je yg bc..silent reader pn ada..bila terjumpa je tgh jalan, tba2 ckap 'saya bc blog akk'..adess..malu dooowwwh

cik peanut..
ooppssiiee..ahaha.. =P

Mr Daha said...

Ha3.. makcik aku slambe2 je baca blog aku ni.. katanya jmpe kat google.. Ish, ssh gak blog feymes sgt ni.. bahaya~~

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger