Online users

Follower

Thursday, November 19, 2009

Tesol Night Dinner 2009

Tesol Night Dinner 2009 was great! Bertempat di Cinta Sayang Golf and Resort, aku bertindak selaku jurukamera tetap pada malam itu bergerak ke sana ke mari untuk mendapatkan shot terbaik. Kesempatan yang diberikan oleh Ada untuk meminjamkan DSLR miliknya ku gunakan sepenuhnya. Time ni lah nak try guna lense zoom in and out, blur and macam-macam lagi lah. Pergh. Memang terasa macam pro pun ada. Hahaha. Malangnya, kalau dah jadi photographer, muka sendiri memang susahlah nak jumpa dalam album kan. Pasrah sajalah.Yang ada pun tak sampai 10 keping kot. Tapi, tak mengapa. I enjoy taking photos. =)

Jangan tak tahu yang aku ni pandai menari. Hahaha. Persembahan pembukaan oleh kami, Cohort 1 dengan tarian satu malaysia. Gugup juga bila tengok ramai orang kat bawah. Senyum pun kelat saja.

Credit to Ky for this awesome pic even tak dapat nak cover 'berg berg' bawah dagu tu. Sedarlah diri wooii..makin hari makin gemuk.

Antara gambar yang aku paling suka. Hasil kerja tangan sendiri ni. Hohoho.Merry Christmas!

Oh. Lupa nak bagitau yang tema untuk dinner kali ni ialah One Malaysia Masquerade Night. Nak tak nak memang kena pakai mask la kan. Tapi, aku tak pakai pun. Guna alasan jadi photographer untuk elak pakai mask.

Dinner ni juga turut dimeriahkan dengan kehadiran partner dari VUW : Mr Crab, Mr Jonathan dan Miss Lisa. Ternyata mereka cukup terhibur dengan persembahan yang disajikan pada malam itu walaupun depa tak faham bahasa mlelayu. Asyik tepuk je all the time.

Cohort 1.Cantik-cantik mask yang dorang pakai. Plus dengan outfit yang malatooopp, memang class la you ollss.Sayangnya, batch kitorang tak dapat award best dress tapi cohort 3 yang dapat. Bukan aku nak kutuk, tapi aku rasa budak-budak lain lagi banyak yang pakai cantik-cantik. Kenapa mesti yang pakai simple saree menang? Hurm. Apa-apa pun, korang memang terbaik la.Maybe committee ada criteria-criteria tersendiri dalam memilih pemenang.

Akhir kata, salam satu malaysia dari mas joko Zack!

12 comments:

oranglidi said...

WAAAHHH !! LAYOUT BARU!

oranglidi said...

Lawa gmbr2..

imHepPie said...

perghh gmbar last tu..mngancam!!

ada van de kamp said...

mas joko, nk knl bleh?

joegrimjow said...

tertengok di FB
;)

izzahfarhana said...

mr crab?mesti pantang nampak duit ni.hahaha.pirah all the best!moga dpt pi nz =D

Sharinginfoz said...

nice pictures... happening betul...

suezen said...

mas joko...phewittttttt......

...aRa... said...

alaa....pirah asal xpakai mask??xbesh la gitu....baru nak tgk gmbar pirah pki mask...

miss lolly a.k.a luvfareda said...

maiahahahaha.

gamboorr tu tgk cam nak gelak je :P

Lala said...

wah...beragay habis korang...ohh...baru tahu yg zack ni pandai menari..

anaklaut said...

salam...

tahniah,,

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger