Online users

Follower

Tuesday, November 3, 2009

Tunggu saja perkhabaran dariku

Exam hari ni sangat mengecewakan aku. Harapan untuk berasa senang hati dengan berakhirnya final bertukar kepada perasaan uncertainty. Boleh ke aku pass? Soalnya paper hari ni teramatlah susah bagiku.Kawan-kawan juga begitu. Bukan sebab tak cukup ilmu di dada, tapi soalan tu seems confusing. Too complicated sampaikan tak tahu dia nak kita jawab apa sebenarnya. Aku dah agak dah akan jadi macam ni.Aku mula memikirkan masa depanku yang masih tidak tentu arahnya. Ah. Biarlah. Aku dah buat yang terbaik. Moga Tuhan dapat melembutkan hati pemeriksa dan Mr. Jonathan. Aku tak mahu repeat paper. Tunggu saja perkhabaran dariku sama ada dari Malaysia ataupun Wellington.

Sekarang baru terbayang muka tok yang banyak perabis duit suruh belajaq elok-elok, pesan jangan boroih dan jangan tinggal semayang. Pirah dah buat habis baik dah tok. Sekarang hanya mampu bertawakal.

Kejap lagi nak ukur blazer pula untuk departure ke NZ. Sekarang akan mula sibuk dengan urusan persiapan visa, medical check up itu dan ini. Soal result fikir kemudian. Setelkan apa yang patut dulu sebab partner dari VUW dah mula minta detail pasal kami. Dah mula suruh kami isi macam-macam form. Dorang memang cekap bila mai bab handle foreign students.

Harap dapat pakai blazer tu on 16th Feb 2010. Amin..

10 comments:

Anonymous said...

zack,fly nnty sama ngan azu x?or die awal sket?

Pepel BoNda AmaNi said...

insya-allah mudah2an semuanya ok k..dun worie..yang penting zack dah buat yang terbaik...

Anonymous said...

insyaallah z..same2 la kite doa ye...;P

[z@ck] said...

yong..
fly sama2 la..satu batch ngn dia.. =)

purplelicious..
mudah2an..thanks akk..

lilylova2..
yup..moga lulus dgn jayanya..

myQza said...

InsyaAllah

Anonymous said...

ooo.nope i mean same tarikh ke x..itu aje..mane tawu ade divide2 ke..16 eh?baek..klaw de rezki im back jumpe d epot lah eh..mau anta die agaknye..just jgn gtaw die lah eh..haha..btw,gud luck to you!ade rezki,ade lah..dah buat,jgn pk bnyak..tawakkal.Dia dah rancang yang terbaik.

[z@ck] said...

yong..
ooo..ok2..u can count on me..thanks ya..! =)

farieha said...

smua kejayaan menjadi milik kite smua satu batch..amin..

Anonymous said...

16 februari???INGATTTTTT!!besdayyy aku...haha

-kojah.blogspot.com

Lala said...

insyaallah pass...doa je k..jgn putus2..

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger