Online users

Follower

Saturday, June 5, 2010

Geram.

Rambang mata tengok shawl dan inner syria. Semua cun cun. Colourful pula tu. Ergh. Kalau duit banyak, dah lama aku borong sakan. Kenapa time aku kat Malaysia, fesyen ni tak keluar lagi ha??? Jealous jealous.

Kalau ampa perasan la, aku kerja duk ulang pakai inner syria colour hitam ja. Pakai pun dengan selendang hitam.Yang tu ja aku ada. Isk. Aku cerewet sikit tentang material tudung ni. Kena yang tak sedap dengan muka, memang simpan dalam almari ja la.

Argh.Geram tak sudah lagi ni tengok syria colourful.

7 comments:

Enchaoz said...

zack!!!! x g jenjalan kt masjid india kewwwwww ms cuti??

/Dayah//Nurul/ said...

hahhha sabar jela. ada gak yg melepas geram pasal fesen rupanya nk updet :)

Peri PiA said...

Akak mmg xpandai pakai shawl,nsb baik muncul anak tudung syria pujaan hati menyelamatkan keadaan

owh memang nangis tgk syria sekarang,cantik2

j0j0_bdiN@ said...

nnt boley borong tros kat jalan tar~
better dr bl online~

Dee said...

suruhlah sapa2 belikan dulu...

Dee said...

suruhlah sapa2 belikan dulu...

Softtouch [Hanim] said...

xpe nnti zack balik cni,borong puas2 yer

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger