Online users

Follower

Wednesday, June 2, 2010

Shame on you Zionis!

Mari ramai-ramai boikot tindakan Israel!

Kat NZ pun akan berlangsung satu demonstrasi di depan Israel embassy pada 5 Jun ini. Siap ada invitation kat FB lagi. Insya-Allah aku akan menghadirkan diri. For the sake of Islam, mari kita sama-sama berdoa moga saudara kita selamat dan dilindungi Allah.

Takut sangat bila tengok video apa yang berlaku atas kapal. Tak dapat aku nak bayangkan macam mana perasaan orang yang ada dalam tu. Moga Tuhan kuatkan hati mereka.

Part kita sebagai saudara se Islam? Baca yasin, buat solat hajat dan sertakanlah doa buat mereka.Nak pergi berperang? Bukan cara kita nak serang orang membabi buta macam geng Israel yang tak ada otak ni.

Shame on you Zionis!

9 comments:

Mawar_berduri said...

tu la memang mereka kejam dan patut di boikot ....

tapi ...kalau nak menghadirkan diri tu hati2 ye zack....

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

memang sangat zalim kan..israel nie...jahanam la keturunan depa selamanya...

Izzatul Ismail said...

boikot! boikot!

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

israel memang kejam. otak letak kat lutut kot.

PinQib said...

israel laknatullah!
ok.. ak boikoy makan kfc.

hans said...

masalahnya selalu hangat2 tahi ayam
boikot tak sampai sbulan pastu beli balik

Whoopz said...

Aku tegakkan jari tengah.. Aku tayangkan kat gambor benjamin setanyahu..

Peri PiA said...

mase kat KL akak xdpt pegi...keje :(

mereka memang jahanam...

mari kita berdoa

Dee said...

setuju!!

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger