Online users

Follower

Monday, July 12, 2010

Main salji sampai kebas tangan.


Dah sampai bawah, apa lagi.Jakun la sekejap kan.Tak pernah-pernah nak pegang salji.Macam kera dapat bunga habaq hang.Disebabkan ada kipas yang putarkan salji, terpaksa pakai shades as protection.Malas nak sewa goggle.Baju apa pun aku tak sewa.Hentam taram pakai jacket tu main salji.

Aku tak main ski.Mahai sangat.NZD 100.Aku ambil tobaggon ja.Ha.Nama canggih bukan main.Padahal fungsinya macam main tarik upih.Itu murah ja.NZD 20 for more than 2 hours.

First time slide, fail.Terbabas merata ceruk.Dah duduk pun tak betul.Patutnya kaki yang belakang tu menjulur keluar papan bukan masuk dalam papan.T_T

Semua benda nak buat.Baring atas salji.Sejuk der.Kebas habis tangan.Itu la.Ketegaq sangat.Orang suruh bawa glove tak nak.

Racing tobaggon.Berusaha yang belakang tu nak menolak.

Curi snowman orang claim yang kami punya.Hahaha.Nak buat snowman tapi tak ada waterproof glove.Gilo ekau nak kepul ais tak pakai glove? Kebas kot.

Nak lagi? Hahaha.

11 comments:

Dee said...

aiseh..jelesnya zack..gambar yg baring2 tu cantik..

Kamsiah said...

amboi...jelesnya tgk...kita main salji kat dalam peti ais ja hikhikhik

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

bestnya dapat men salji..huhuhu akak dulu main salji dekat the mine ngan genting ja..huhhuh tapi ok la dari xdak kan..hehehehe

makdara TERDIVA said...

dpt pegang salji kat genting jerkk..hoho!

sI tEDI said...

seromok.
aku main salji jadian pun x pernah!

I_Hate_Lolipop said...

aku nk order salji satu balang leh?

Att Ashburn said...

ngeee...suke gambar baring jugak..
haih. untungnya dpt gi jalan same korg ni hehe

ada van de kamp said...

nest year kita try ski plk jgn lupa~
yeah! :D

Cik Yayang said...

Entah bila la diri sndiri nk merasa main salji ori cm Zack ni..tumpang happy and syok mmbaca ajerk la..:-)

kathy jem said...

best nyer dapat main salji..bile la i nk rase pengang salji ni..**berangan jap..hehe

Asyraf Abdul Rahim said...

best giler ko zack! eh buatlah ABC dengan salji tu. :P

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger