Online users

Follower

Friday, October 29, 2010

Takut jarum

Berjaya pujuk dia pergi klinik.Cukup payah laaa nak suruh pi klinik.Macam macam alasan dia bagi.Geram gila kot.At last mahu juga.Teruk kan luka dia? Kat mulut pun dah bengkak macam kena tumbuk.Dia tak mahu pi klinik sebab takut kena cucuk.Penakut jarum rupanya pengutip durian ni.Hahaha.

6 comments:

Dee said...

eloklah dia gi klinik..mmg teruk luka dia tu..

ztie said...

luka pasal apa tu? doc ckp apa?

Faizal n Fashitah said...

Kesian. Elok la tu. Nasib baik cucuk jarum biasa. Kalau pergi derma darah lagii laa kecut bila tengok jarum yang dorang pakai mak oiii gile besar..

PIDUT ASiS said...

hahaha..besa la takut jarum..aku pon takut gak kot..hahaha..

Post Terhangat...


Kerana Kamu Pengikutku...

eDdY said...

alaa..jarum jer pon..(cam la aq x takut..hak3)

PinQib said...

hehe.. lelaki ni, nampak jer ganas, dalam ati taman

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger