Online users

Follower

Saturday, November 13, 2010

Berat luggage

Cuak juga aku waktu nak timbang luggage.Takut lebih 20 kilo.Bila timbang, noohh...19.6 kilo.Just nice.Lega tarak hingat der.Lepas timbang, baru boleh rasa lega sikit.Kalau tak, sampai kesudah tak sedap hati.Sebabnya aku fly sorang-sorang.Bayangkan kalau terlebih 20 kilo, aku nak tumpang sumbat beg siapa? Non-ado.Ni semua sebab angkut coklat.Lepas ni tobat tak mahu angkut dah.Berat weyh.Satu bar 250g.12 bar dah 3 kilo.Aku tak dapat bayang yang angkut sampai 30 bar.Berat gila kot.

Tunggu kaunter Pacific Blue buka dekat sejam juga.Sini tak ada servis wrapping luggage macam kat KLIA.So, kalau beg rosak tu, tak boleh nak kata apa la.Dorang main campak je beg tu.Ingat dorang ada banyak masa ka nak angkat beg korang elok elok?Tak ada maknanya.

3 comments:

eDdY said...

seb baek x lebih kan...huhu

[z@ck] said...

eddy..
betoi! =P

PinQib said...

sama brat ngan saya lahhh

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger