Online users

Follower

Sunday, November 14, 2010

Coklat lembik.

Tak sampai 6 jam tinggal coklat kat luar, balik balik tengok dah lembik.Huwa!!! Nasib baik dua bar je.Aku terlupa nak masukkan balance coklat tu dalam freeze sebab kelam kabut nak keluar rumah.Tak perasan tertinggal coklat tu kat luar beg.Coklat NZ tak sesuai kalau dibiarkan pada suhu bilik di Kedah.Sekarang Kedah panas.Tinggal kejap je pun coklat tu, dah lembik.Huhuhuhu.

Hey, I hutang 4 orang coklat tu.I tak confident nak pos takut masalah sama berulang.Kena jumpa bagi by hand.To Danial, Jiji-Fify, Aisumi Chan dan Natsumiakira, bila mahu jumpa? Hohoho.

6 comments:

ordinary89art said...

utk i?

JaJa'Z said...

danial ada kat kl..baru lepas konvo..pi la kat kl jumpa dia..hehhehe

diba said...

jga leklok cklat tu..hee

[z@ck] said...

ordinary89art..
errr..next time ye =P

JaJa'Z..
oo ye ke? ok.thanks for the info =)

diba..
baiklah

Danial Ikhwan Jaafar said...

ye, gue sudah kerja di kl. sebenarnya takde la kl pon, dekat seri kembangan je. =P

eDdY said...

lembik2 pon sdap per...hehe

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger