Online users

Follower

Tuesday, November 16, 2010

Kenduri.

Esok raya? Huh.Tak ada perasaan nak beraya pun weyh. Rasa macam biasa saja.Tok kelam kabut nak buat kenduri pula dua hari lepas raya. Bukan nak kata la.Tok memang suka buat kenduri ni bila anak cucu dia balik penuh rumah. Adeh.Satu ja yang jam bila nak buat kenduri ni.Dia tak nak buat buffet style.Nak buat makan hidang juga.Yang nak susah anak cucu dia juga.Kalau dia upah bentara ok juga la kan.Payah nak berkira dengan tok ni.Kalau dia tak nak, memang tak nak.Tak boleh nak kata apa dah.

Oh.By the way, lauk kenduri memang dari dulu lagi tok masak sendiri.Dia tak upah orang.So, bayangkan je lah.Dari masak sampai ke hidang semua tenaga kerja anak cucu.Adeh la.

7 comments:

adrinaqamarina said...

tu baru best akak, rewang merewang

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

ape yang penting? kerjasama!! ahahaha. jangan patah pinggang sudah la beb.

AdiaLuze said...

Mesti meriah kan Aidil Adha kat kg awak... ^__^

eT said...

kenduri tu pon adik beradik raya la tuh...huhu
Selamat Hari Raya Aidiladha

Softtouch [Hanim] said...

tp zack lebih meriah kalu semua buat sndiri...

Dee said...

xpelah..lebih meriah..kalo suma buffet..sedara mara duduk relax dah xde kemeriahannya...org tua old skul..ikut jelah sementara dia masih ada..

eDdY said...

anak cucu dah ramai..tu la guna nya..(^^)

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger