Online users

Follower

Monday, November 15, 2010

Macam pelarian.


Ku sangka tak ramai yang overnight kat LCCT.Rupanya ramai.Bersusun susun orang hampaq selimut tidur.Woooh.Macam duduk rumah pelarian pun ada.Bergelimpangan orang.Tapi ku tak berani nak tidur macam dorang.Takut.Dah la dinda perempuan.Kurang manis pula kalau nak terbongkang tidur bersama orang yang tak dikenali.Ku hanya merehatkan diri di atas bangku bersama troli bag.Walaupun sangat mengantuk, tapi tak boleh tidur.Merayap merata kot.Berapa kali entah aku pusing tempat tu.Sampai sempat cari kawan baru la habaq hang.Orang Semporna.Dia lagi kesian.Tertinggal flight sebab tertidur kat surau.Terpaksa beli tiket flight baru.RM800 kot! Sebab tu aku tak mahu tidur lelap sangat, takut jadi macam brader tu.

Masuk dalam flight balik Aloq Setaq,tidoq tak ingat apa dah.Sedaq sedaq dah touch down.Hohoho.

8 comments:

Peri PiA said...

cian nya org tu kena beli tiket baru,ish2

z@ck welcome back!!

hans said...

hahaha
biasalah tu

P/S : Nak Buat Panggilan Hangit? Jangan Sampai Aku Hangitkan Kau Pula!

Dee said...

kan dh ckp..bersepah kan orang..hehehe..

Cik Aien said...

punya lama den xjenguk belog ekau, ttba dah smpai tanah air! pehh!!

ntah2 kalau 3bulan xjenguk belog ekau, dah kawen plak ekau!

ordinary89art said...

ciannye die...welcome homee

ordinary89art said...

ciannye die...welcome homee

eDdY said...

pergh...800 tu...
kesian gak aq dgr..huhu

Deqna said...

wah cuti balik msia yer.. mesti seronok ni balik kg halaman..selamat pulang ke kg.. lama ke cuti?

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger