Online users

Follower

Monday, July 26, 2010

Imbau kenangan lama

Lepas habis discussion, kitorang sembang kosong.Mulalah round table.Cakap apa yang kitorang buat before masuk kos TESOL ni.

Ada yang pernah masuk TESL UITM, ada yang dapat kos diploma pertanian,ada yang dapat buat kos agama kat Jordan.Pergh.Hebat semuanya.Aku pula before masuk kos ni, aku dapat tawaran diploma Sains kat UITM Arau.Tapi aku tolak sebab masuk matrik Changlun.Sebulan ja la aku tahan kat matrik tu sebelum aku masuk program sekarang ni.

Kalaulah aku tak ambil kos ni dan aku stick kat matrik Changlun tu, apa la akan jadi kat aku sekarang ni ye.Hurm.Best juga mengimbau kenangan lama ni.Eceh.Macam dah tua sangat la pula nak imbau-imbau ni.Hihihi.

7 comments:

faizalnizam said...

imbau imbau kenangan ni memang best :D

[z@ck] said...

Fyzal..
betul =)

[z@ck] said...

Fyzal..
betul =)

eDdY said...

ooo...dulu duk matrik changlun...
kalo dok situ..la ni jadik student u jugak la...
tapi mybe course laen..hehe

eDdY said...
This comment has been removed by the author.
Pieka said...

matrik changlun eh? sya pon budax matrik changlun gak dlu..(:

[z@ck] said...

eddy..
yup..maybe kos lain yg aku sendiri tak tau

shasha..
ye ke? tak da jodoh nak jumpa la kita ni..hehehe

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger