Online users

Follower

Monday, July 26, 2010

Masih mencari

Bila dah start kelas balik, rasa macam beban sangat tau tak.Padahal bukannya kelas straight dari pagi sampai ke petang.Kalau nak dibandingkan aku dengan budak kos lain, dorang lagi pack.Kelas berderet-deret.Macam aku ni boleh rileks lagi sebab ambil 3 subjek ja every trimester.Ada yang ambil sampai 7-8 lagi beban kan.

Manusia ni memang.Tak boleh stop complain.Ada je benda yang kita tak puas hati.Tapi tak puas hati aku pun,aku still buat kalau disuruh.Hahaha.Complain sambil buat.

Pasal part time job pula, setiap hari kot aku mencari tapi still tak dapat.Alahai.Ada satu ads mencari orang yang ada suara untuk menyanyi kat event.Bayaran pun lumayan.Silap suara aku ni kasaq ja aku tak apply.Kalau tak, dah lama jadi club singer.Hohoho.

6 comments:

NIA said...

samalah zack.takde rezeki lg kot.huuuuu~

[z@ck] said...

sizukaDeboss..
tu la..huhuhu..mari kita terus mencari =)

MieZa said...

hehe mesti lawak hang jadik club singer..

[z@ck] said...

Mieza..
hahaha..tak dapat byg

eDdY said...

insyaallah...ader la rezeki kat mana2 tu..
yg pnting usaha tanpa henti..dpt la keje nnt..(^^)

[z@ck] said...

eddy..
thanks! =)

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger