Online users

Follower

Friday, September 24, 2010

Jaga kaunter

Gaduh sangat kan tak nampak aku.Ni haa aku.Duk sibuk menjaga kaunter kari ayam.

Sebab tu la gambar aku tak banyak sangat.Dah kat belakang meja tu la tempat aku berdiri for 2 hours.Lenguh lutut toksah duk kata la.Berapa kali aku bersimpuh kat bawah.Tapi tugas sebagai bentara tetap dilaksanakan.Eceh.Poyo lebih je minah ni.

Haipp..sapa amik lauk lebih, kena ketuk dengan senduk.Boleh?

5 comments:

Peri PiA said...

tu dia,pic z@ck baru muncul
terus jadi ratu senduk,kikikih

Danial Ikhwan Jaafar said...

macam akak dewan makan plak tak bagi lebih2 =P

ana ayesha said...

pasai apa gambaq ni gelap z@ck? tak nampak baju hang yg cantiq tu

naz said...

aipppp ada gaya bini marah suami dengan senduk haha

eDdY said...

mmg mantap..
saper2 nak sambal belacan z@ck tu..satu senduk dier bagi..hehe

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger