Online users

Follower

Saturday, September 25, 2010

Kuat makan


Told ya.Bab makan memang laju.Tak pandang kiri kanan dah.

Hey.Kami kat sini tak habis lagi tau berhari raya.Masih banyak lagi open house yang harus dikunjungi.Ok.Dah habis baju kurung.Hentam pakai dress.Kalau tahu macam ni la raya kat oversea, aku bawa je satu drawer baju kurung.

Hari ini open house senior IPBA. Mee kari dan Mee laksa sangatlah sedap.First time try makan mee laksa dengan belacan raw.Boleh tahan juga rasa dia.Bagi yang kuat makan masin, bolehlah try.Potensi nak kena darah tinggi sangatlah tinggi.Huhuhu.

Noohh..bila jumpa geng kepochi, bukan main lagi berkerut muka.

Mujur cuaca hari ini cantik.For the first time ever rasa panas membahang.Siap mengipas-ngipas badan dengan paper. Bunyi macam tak sedar diri kan? Tapi tu la kenyataan.Dah terbiasa sejuk gedik-gedik, bila panas sikit, mula tak senang duduk.Huhuhu.

Once again, thanks for the treat seniors!

7 comments:

azlini said...

wow... bukan maen lg makan eik.. papepun.. enjoy kat sane.. hehe

iqbalsyarie said...

makan makan..kasi kenyang :)

Entry Baru:
-Yelah,saya ni orang asing...
-Ulama Politik ?

syafawani said...

hehe..kuat mkn xpa..jgn xlalu mkn..payah..sakit plak satg..dok jauh nun..

NUNU EERA said...

eh2.. bju u 2 mcm sama dgn i plk..:)

[z@ck] said...

azlini..
yup..sangat enjoy =)

iqbalsyarie..
hehe..betoi..makanan free mmg sedap =P

syafawani..
btoi..tu yg lalu makan macam apa tu.senang hati.hahaha

NUNU EERA..
ye ke? hehehe

eDdY said...

waaa...x abes2 lagi ka raya??
best betol la korang..sakan habis..(^^)

[z@ck] said...

eDdy..
hehehe..agak la..ada lagi minggu depan

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger