Online users

Follower

Thursday, September 16, 2010

Malaysian student

Sambutan Hari Raya di Rumah Malaysia. Aku duduk sebelah Dato' tapi tak nampak muka sangat sebab jauh dibelakang sana tu haa.Aku percaya dengan pepatah 'Takkan melayu hilang di dunia' Pi la cerok mana pun, mesti ada orang Melayu. Ini baru sebahagian daripada student kat Welly. Ada lagi yang tak masuk frame. Ramai kan?

Fakta : Mengikut statistik, Malaysian students dominate the ranks of international graduates from New Zealand universities for 2000. 619 orang graduate by end of 2000. Sekarang? Lagi ramai rasanya.

7 comments:

nyna said...

ramai jugak eh student malaysia kat sne.
meriah npk :)

chentaMAYA said...

ramai gak ea kat sane!

Bb Hussain said...

wahh..ramai tu..macam dah kat uk plak ramai nya kan..

Kyuubi_85 said...

wah meriah gak korang sana ye? :)

eLLy said...

fuyooo .. ramai tuu

kusut said...

malaysian students lagi ramai dr negara lain? gile ramai

slamat hari raya yeh!

eDdY said...

skank ni ader baper student dari msia???

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger