Online users

Follower

Sunday, September 12, 2010

Memang havoc

video

Ini kalau mak bapak kat Malaysia tengok ni, boleh meleleh ayaq mata.Anak dara teruna teruih jadi pro memasak, buat kuih semua. Kalau duduk kat rumah sendiri, jangan harap nak rajin sebegini rupa.Thanks to jurucakap video iaitu Wawan.Begitu bersemangat ya anda.Bagus!

Sebab buat semua benda alah ni, kami tidur dekat pukul 4 pagi.Lepas tu punya semangat kunci jam nak bangun pergi MSD pagi esoknya.Tak nak miss solat raya.Tapi sedih.Bangun-bangun dah pukul 8.45 pagi.Solat raya pun dah habis.Huhuhu.Memang kecewa gila la.Kunci jam pukul 6 pagi, bangun tapi untuk tutup alarm lepas tu sambung tidur.

Terkilan tak dapat sambut raya kat MSD. Jealous kot tengok gambar dorang kat sana.Tahun depan peristiwa ini diharap takkan berlaku lagi.Takkan dan takkan berulang.Insya-Allah.

5 comments:

chentaMAYA said...

amboi. slamt hari rye weh. raye leklok kat sane

eDdY said...

waaa..sakan..hehe

little black dress said...

wah kak zack...
cam besh je tgk..
rendang syamel???

fndrocka said...

aku kat malaysia ni..pagi2 dah kna sound dgn mak sebab tak bangun lagi.hehe

[z@ck] said...

chentaMAYA..
selamat2..ko pn sama.have a good one!

eDdy..
sakan lagi hampa kat malaysia kan..hehehe

little black dress..
ini je yg kami mampu nak buat.kasi meriah biar feeling macam duduk malaysia.

fndrocka..
ko tidur mati ke?hahaha

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger