Online users

Follower

Wednesday, September 29, 2010

Nearly end of semester

Sedar tak sedar, dah nak habis sem dah.Rasa cepat ja masa berlalu.Takut pula nak menempuh bulan Oktober. Assignment dan test bersusun-susun.Harapnya aku boleh manage time untuk semua benda.Tambahan sekarang aku ada lagi satu komitmen besar.Memang nampak s/u ni macam rileks.Itu pada luaran sahaja ye.Dalaman, ana saja yang tahu.Tapi tak ada la aku merungut bila orang bagi kerja.Dah tugas aku, kena la buat.

Next coming event this Saturday ialah Open House anjuran WMSO ,CMS dan UMNO. Harapnya semua berjalan dengan lancar.Team menari pun dah ada progress.Dengar kata ada rombakan step.Aku tak sempat nak pergi tengok dorang praktis hari ini.Just tanya kat housemate je lah sebab dorang masuk.So far, keadaan terkawal.Tak sabar pula nak tengok final dancing step. =)

0 comments:

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger