Online users

Follower

Saturday, October 23, 2010

Buat laundry

Kerja aku semalam mostly buat laundry. Mrs. X baru balik dari conference, so baju dia dan anak dia bertimbun nak kena basuh. Area dapur dan bilik tak semak sangat.Disebabkan mesin dan dryer hanya ada satu, Mrs. X terpaksa tambah extra hour untuk aku. Atee...lepas basuh nak masuk dryer pula.Dryer kecik.Mana celuih nak sumbat banyak sekaligus.Sekali basuh ada la dalam 20 minit.Dryer ada dalam 30-60 minit sekali pusing.Ada 4 round nak kena buat. Lepas tu nak kena lipat pula.

Memang lenggang kangkung la aku semalam.Siap boleh buka tv kat play room lagi.Punya bosan tak tahu nak buat apa dah.Kat sini kerja lipat baju pun dah boleh dapat berpuluh-puluh dollar.Kat Malaysia mana nak dapat.Heh.

5 comments:

Judiene said...

adela kat malaysia
meh dtg tlg lipat baju umah bujang ktowg
sejam aku kasi 5 dollar
convert r sendiri dlm RM
hahahaha!!!

[z@ck] said...

hahaha..hang la jenuh bayar kat aku..RM 11 sejam..nak!

cikpia said...

meh tolong lipat kain kat sini sekali...... bertimbun dah nie!!!

[z@ck] said...

.s.o.f.i.a.
boleh..tapi berapa ongkosnya bu?hehehe

adrinaqamarina said...

rina pon baru nak buat laundry pagi ne, sebab ari ne cuti!

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger