Online users

Follower

Sunday, October 24, 2010

Garam habis!

Ini serius lawak.Garam kat rumah habis. Langsung tak sedar pun stok garam dah zero.Selama ni duk ingat macam cukup sebab beli garam paket besar.Adeh.Dah la baru keluar town pagi tadi.Takkan nak pi balik town semata-mata nak beli garam.Cuak seisi rumah garam tak ada.Garam adalah elemen penting dalam masakan.Nak masak nanti lagu mana? Nak cari mana weyh?

Rumah jiran la jawabnya.Tebalkan muka la pi minta.Hari tu hutang telur.Hari ini hutang garam pula.Wahahahaha!

6 comments:

adrinaqamarina said...

ktorang pon ada juga macam ni. hehe tapi nasib baiklah kedai bawak rumah je, so turunkan bakul je la.

BonekadalamChermin said...

fiwit!

salam jenguk-jenguk.

selalu kalau kes hutang cegini,
bayar balek x? hihi.

aku hutang daun pandan jiran seblah.

T_T"

I*K*T*I*R*A*F said...

haha.garam mmg ponting!!

ieda said...

salam....
garam banyak = darah tinggi
garam tak dak = naik darah...hehehe

[z@ck] said...

adrinaqamarina..
wow..cara lama tu..bawa turun bakul =)

BonekaDalamChermin..
hahaha..bagi makanan yang ko buat guna daun pandan dia.

IKTIRAF..
ya ya..betoi!

ieda..
nice one =)

eDdY said...

kicap xder ker z@ck???
aq penah gak jadik camni..
garam abes...ganti ngan kicap masin...
kaler masakan jer la jadik x lawa...rase still leh tahan..hehe

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger