Online users

Follower

Friday, October 22, 2010

Latest info about Raya Sakan Contest

Nak bagitahu ni, tak semua penyertaan Raya Sakan Contest aku tempek kat sini.Ada dua tiga yang aku miss out sebab aku tak boleh copy dari blog korang.Atee..dah disable right click.Gi mana nak copy paste.Ada yang sebab colour font putih so bila letak kat page aku, langsung tak nampak font sebab background blog aku colour putih juga.Jenuh aku perosah adjust colour but still tak dapat ubah.Dah habis ikhtiar dah.Still keluar colour putih.Last-last fedup.Terus save as draft dulu.Nanti kalau dah boleh figure out, aku tempek ye.

Bab nak umumkan keputusan tu, tunggu aku habis tempek kat blog aku dulu naa.Jangan kelam kabut.Hadiah tu aku bagi by hand.Insya-Allah. =)

2 comments:

Adha said...

try highlight kan pastu tekan ctrl + C ...

Unknown said...

try mase kt dashboard tu..blah kanan tu ade icon pemadam kn??
pas highlight sume tu..try klik pemadam tu few times (4-7 times). tekan je laju2.insya allah clear sume tu.huhu

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger