Online users

Follower

Tuesday, October 5, 2010

Merisik tu apa?

A:Nanti balik jom bertunang.
Z:Hoih.Biaq betoi you ni!
A:Hehehe.Tak ada la.
Z:Kalau ya pun nak I, datang la merisik dulu.
A:Merisik?Apa tu?
Z:Aik? Takkan tak tau?
A:Err.Memang tak tau.Merisik tu apa?

Fail.Merisik pun tak ketahuan apa benda lagi.Alahai sayangku.Ih laa...Rasa nak gigit pun ada.Awat yang jadi lagu ni yang oooiiiiiT_T

Kalau you nak pi kursus kahwin dua kali pun tak pa.I galakkan.

12 comments:

Kamsiah said...

kahkahkah...dia tak tau step by step kalau nak kawen...

Peri PiA said...

Sesi berkenalan dgn lebih rapat dgn keluarga...

dulu2 kan amak ayh yg jodohkan,mak ayah pihak laki bwk ank laki nak tgk bakal isteri

lebih kurang la hehe

cik ain said...

failed! haha :)
kena g kursus kawen 2,3 kali nie :)
ain dh lepas kursus kawen! yeahaa!

Softtouch [Hanim] said...

he he he..xpe xpe..org moden mmg mcm tu..:)

Bro Framestone said...

merisik tue ala perisik la.. hantar mak pak g merisik..

kira cam spy la...

Regard,
BroFramestone Blog
@ Sudi-sudikan melawati BroFramestone In D' House

Mawar_berduri said...

merisik tu adik beradik kerisik kot?...huhuhuhu...

The Sharkox said...

Mawar berduri...

Kerisik tu menatang apa pulak? macam sisik ikan ka?

Haha
The Sharkox: Jejaka Hensem dari Sintok

Dee said...

tulah..org skrg nih..dh tak tau apa itu merisik..sbb biasanya org sekalikan dgn bertunang..kerana org yg nk diikat tu dh dibawa ke hulu ke hilir dan keluarga mereka sudah saling mengenali..

kursus kahwin dua kali? ko izinkan dia poligami ke zack? hahaha..jgn marah..

NeenaAnuar said...

hehehehe... sib baik tak sebut kerisikk kannn! :D

*cimOt* said...

ni mmg kena aci kawen tros ja la..hahaha

eDdY said...

hehe...
xper z@ck..leh ajar dier slow2..(^^)

Deqna said...

haha nasib dia tak cakap merisik tu kerisik..hehe

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger