Online users

Follower

Friday, October 22, 2010

Pengumpul itinerary

Nak balik kali ni, akulah pengumpul itinerary terbanyak. Sementara nak sampai ke Alor Setar, ada la dua tiga kali juga aku tukar flight.Tak pa.Yang penting murah.Tak kisahlah penat badan pun.Hahaha.Sampaikan terpaksa label itinerary ni untuk balik Malaysia.Yang itu pula untuk balik ke Welly. Lega tiket semua dah setel.Tinggal nak balik ja sekarang ni.Serius.Kepala dah terbayang macam-macam dah.Nak balik nanti nak buat apa dulu.Nak makan apa dulu. Gilo.Berderet kot list 'mengidam' aku. Jenuh la nak isi perut ni.

Yang pasti, first destination once I arrive is Restoran Pokok Ceri.Pekena tosei seround pasti bahagia.Hohoho.

4 comments:

dib said...

poko ceri mana??changlun ka??
yg kt changlun tu berwajah baru skrg...haha

Luth Textile said...

ermmmmm nanti balik habaq. nak jumpa :D

eDdY said...

baper ari bulan ko balik z@ck?

PinQib said...

itinerary too apa. haha.. x paham. bukan budk tesl// T-T

Check out on these:!

Latest entry di:
Teknik Seks: Ikat dan raba!
Header guna adobe. Pinky!

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger