Online users

Follower

Tuesday, December 28, 2010

Hunting for gift.

Pada sebelah malamnya pula, kami ke pekan Kuah mencari hadiah untuk wedding Kak Lily.Terlupa sebenarnya nak beli hadiah.Al maklumlah, sebelum ni just ikut orang tua pergi kenduri.Makan then balik.Ini kenduri kawan sendiri.Bond tu kuat sikit.Terasa macam memang kena beli hadiah.Gitu.

So, pusing la satu Teow Soon Huat mencari hadiah yang sesuai.Wan came up with her idea to buy fresh flowers or cake.Tapi rasa tak applicable pula sebab tak melekat di ingatan.Cewah.Last last kami decide belikan frame.Yeah yeah.Bunyi macam lame kan.Tapi disebabkan pengantin memang suka ambil gambar, sesuai sangatlah bagi frame.Boleh abadikan kenangan bersama disitu.

Minta salesgirl situ balutkan.Atee...mana bawa alatan membalut der.Kata vacation.Tak vogue la bawa gunting dan salotape.

Dah siap balut =)

4 comments:

noorafzan said...

kalau frame cun tak ada lah lame pun =)

Softtouch [Hanim] said...

ok apa frame...betullah pgantin byk amik pic...

eDdY said...

ok la tu...
dari ko bagi hadiah jam..haha

::[ misslily ]:: said...

hahha..mmg byk pic n suka bergambar pon..haha..pape pon , tq..gambar dh letak pon kat umah ni..nnt mai jln sini lak..hehe

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger