Online users

Follower

Friday, January 7, 2011

Sushi

Adeh.Teringin la pula nak makan sushi.Does anyone know any Sushi's Restaurant in Alor Setar? Rindu la pula Sushi Bi Wellington.Huhuhu.Nak buat sendiri, malas. Lagipun tak variety sangat kalau bikin sendiri.Asyik surimi je.Bosan.So far, selalu beli kat Tesco je.Tapi tak berapa nak puas sebab saiznya kecik dan harga tak berpatutan.Tak kenyang.Eden ni perut gajah.Setakat besar ibu jari tu, celah gigi ja.Nak cari yang saiz besar lengan ada tak? Hahaha.

Nak sushi! Nak sushi!

p/s : Kalau sushi, memang tak boleh lawan Sushi Bi Wellington.Itu paling best!

13 comments:

Elle JmDean said...

komen saya ialah :

addict to SUSHI KING! yeeahaaaaa ehhehe

░♥si lampu neon♥░ said...

HANTU SUHI DEYYYY~~

CHECK ENTRI MANTAP NI :
# TGK WAYANG BERSAMA NUFFNANG, SEASON OF THE WITCH #
# MAXIS OM NOM NOM RACE#
# ANALITIK NUFFNANG & ALEXA SILAMPUNEON MENCANAK
# DURIAN D24 PALING SEDAP DI DUNIA #

ch!natsu said...

kene tanye org alor star nie..
me mmg xtau.. huhu~

Dee said...

sib baik x suka sushi..hihihi..

Cik Aien said...

eden makan sushi, tp tgok jugk sape yg buat :) kalau tesco ampang, org melayu yg buat. kire selamat haha

diba said...

suke shushi king je;)

diba said...

suke shushi king je;)

ada van de kamp said...

sushi time welly race. ingat x? hehe

ishiko said...

xde ke kat Alor setar?? hhehe.. sya tak tau.. ;b

eDdY said...

aq x suka sushi..xleh nak telan..huhu

AcanCapik said...

aku ada kenal orang yg leh buat sushi... =p

PinQib said...

dalam hidop ni
br
3 kali makan sushi
hahaha

| Keyword: ROGOL|

Shida said...

tgh craving for sushi ni.. huhu.. selain tesco alor star xdak ka tmpt lain yg ada sushi?

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger