Online users

Follower

Thursday, February 10, 2011

Macam mana kenai II

Nak kena sambung ke? Ahahaha.Baiklah.Akur dengan keputusan majoriti.

Actually, tak ada la dia propose aku on 10th Feb sebab time tu aku fly to Wellington.Memang tak lepas la handphone di tangan tu.Sat sat message, sat sat call.Orang kata guna kesempatan yang ada.Dah naik flight nanti dah tak boleh nak sembang dah.Heh.Bila dah touch down kat Wellington, handphone mati.Bateri kong.Nah, pinjam handphone Adawiah semata mata nak message dia cakap dah sampai Welly.

Aku : Kita ni dah officially couple ke haa?
Dia : Hurm.Lebih kurang la.
Aku : Bila?
Dia : Anggap jelah 10 Feb, time you fly tarikh kita couple.
Aku : Baiklah.

Tak ada la dia call cakap 'Sudikah you jadi gf I or whatsoever'.Bila dah sama suka, sendiri faham ler.Hahaha.Dah tak panggil 'aku' hang' dah.Jadi 'I' 'you' pula.Time ni, aku pendam dalam hati sorang sorang.Tak ada siapa pun yang tahu.Even geng darlings pun tak ada klu langsung melainkan Adawiah.Dia tahu kami berkawan cuma tak sampai tahap nak couple.Berbulan juga la aku simpan rahsia.Segan nak cerita kat depa.Tak tahu nak start macam mana.Huhuhu.

5 comments:

eDdY said...

pandai tu dier sorok..hehe
saper yg mula2 tau???

eLLy said...

hapy 1 year 'couple' annv ..

Amira is mira said...

cter kter samaeeee!!!!

ini q i L L said...

amboi. cool je si pengutip durian. hehe.

Ms. Shy said...

woot woot *senyum sampai telingaa*

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger