Online users

Follower

Thursday, March 17, 2011

Another surprise

Tengah online.Sekali dengar ada orang ketuk pintu rumah.Hah.Sapa pula yang mai pagi pagi ni.Bila buka pintu, posmen bagi parcel. Ok. Mula gelabah sebab setahu aku, aku tak pernah beli benda online.

Ni haa rupa parcel tu. First thing comes to my mind, hanger bilik ayaq kot.Hahaha.Sebab panjang.Mulalah fikir orang nak prank aku ke ni. Goncang berkali kali juga la sebelum nak buka tu.Nak kata hari jadi saya, lambat lagi kot.Benda apakah ini???? Siap label fragile lagi oh.

Bunga Ros rupanya.Tapi siapa yang kasi? Mula mula bajet secret admirer la bagi kan.Ceh.Bajet hoooot! Bila baca kad tu, sah la dia yang bagi.Macam mana boleh bagi? Dia komplot dengan housemate saya la! Pandai noooo..Patutlah dua tiga hari ni ada rasa macam tak kena ja.

Hohoho.Terus mengalir ayaq mata cek.Memang senang terharu sikit bab macam ni.No wonder la beria sangat suruh duduk rumah hari ini.Jangan pergi mana mana.Kononnya nak aku berehat betul betul. Ada udang di sebalik batu rupanya.Hahaha.Sumpah sampai sekarang aku duk senyum kambing sorang sorang.

Sayang nak makan ceklat tu.Simpan buat kenangan sampai ke tua la jawabnya.Hohoho.

Sekarang dah tercapai hajat nak bunga ros.Ada kemajuan nampaknya kesayangan saya ni.Dulu bagi bunga teh ja.Sekarang dah pandai bagi ros. Thank you so much sayang.Terharu teruk. =')

14 comments:

Anonymous said...

wah kk zack...sweet2x...senyum sorg2 lagi ke 2?hehe

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

ecece...romantik jugak dia noh =) best!

ADLIL RAJIAH said...

weiii yang ni paling sweett okayyyy!!! Akak suka! eh akak pulak yg suka kih kih kih

Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih
Cari hadiah best untuk yang tersayang?

Ilham Liyana said...

waaaa romantiknya diaaaa. *jeles* xpenah dpt bunga ros. haha.

Dee said...

romantiknya..harap2 smpi ke anak cuculah romantiknya ye...

cik ain said...

sekali bunga daaaa :p
ni bertmbh jiwang la ko kan z@ck! hahahaa

DOTT said...

sweet nye !

Drunbella Khoo said...

tak boleh blah menitis ayaq mata.
hahahahaha.
=D
sweet laa pirah boipren hg.

eDdY said...

alololo...cweet nyer..(^^)

Unknown said...

testing2

MzaMuhd said...

wow, buat akak jeles la. husband akak pun x pernah bg rose. huhuhu....

sahabat kecil said...

wah bestnye dpt bunga...so sweet.:)

adey manis said...

likeeeeeeeee

eLLy said...

wow sooooooo swetttttt ...

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger