Online users

Follower

Sunday, April 24, 2011

Sunday Market

Ok.Loser gila pergi Sunday Market sorang sorang.Beli sayuq sorang sorang. Hari ni tak banyak sangat orang jual sayur.Maybe sebab Easter holiday. Bas Mairangi pun aku sorang ja passanger dalam tu. Pak Cik driver macam frust bawa bas tapi passanger non ado.Hohoho.Kedai pula semuanya tutup.Borders je yang buka. Alahai Welly.

Misi hari ni nak buat cucuq keria.Terjumpa ubi keledek kat market tadi.Terasa macam nak try buat.Dulu pernah ada sejarah hitam dengan donut tak jadi, tapi kali ni harap harap menjadi la cucuq keria saya. =)

p/s : Credits to Ky for the pic.

6 comments:

sizuka[Izzati] said...

dkt ke sunday market dgn umah ko zack?ktorg dkt sini jauh gila dkt avondale sana.puhhhh.

Drunbella Khoo said...

weih, syoknya tengok sayur yang segar n colorful macam tu.
best.
(^___^)v

eDdY said...

segar2 sayur n buah buahan diorg kan...(^^)

Zalia said...

kalau coq keria tu, insyaallah jadi dik... jangan risau...cuma letak tepung gandum tu hati2 sket, jgn terlebih... nanti liat... baling kat dinding x pecah... kekeke...

KILA said...

Segaqnya sayuq depa.. syoknya kalau sayuq kat sini pun segaq macam tu.. sure penuh sebakui makcik shopping sayuq..

Eyriqazz said...

cantiknya dia susun..teringat pasar barcelona....inilah beza negara maju..

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger