Online users

Follower

Wednesday, May 25, 2011

Cincin tunang.

eremes kaizo: depa dk sembang psai cincin bertunang
eremes kaizo: depa kata dlu lain

zafirah: like like
zafirah: =P

eremes kaizo: la ni 2 cincin nak dkat 2 ribu

zafirah: hehehe

eremes kaizo: dulu 1 200 ja
eremes kaizo: haha
eremes kaizo: lalu saya pun berfikir
eremes kaizo: huhuhuhuhu

zafirah: jenuh menabung la awak syg oii

eremes kaizo: haha

zafirah: tataw laaaa
zafirah: =P

eremes kaizo: =)

zafirah: lmbt dapat cincin, lambat la jawabnya nak kawin

eremes kaizo: =P
eremes kaizo: olololo
eremes kaizo: dah dah
eremes kaizo: jom main game =P

zafirah: hahaha
zafirah: jom

Stress ja kalau fikir pasal kahwin ni. Main game lagi bagus.

11 comments:

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

xlama dah tu..korek tabung kaih..det syiling pon xpa =)

[z@ck] said...

syafawani..
hahaha...lambat lagi.percayalah

Aimi dan Pakcik Hashim said...

RM2000... mahal gak
rantai perkahwinan tak blh??

aku br beli rantai harga sama... nak simpan2... haha (padahal kena pujuk org opis)

Dee said...

simpan duit dr sekarang..harga emas naik mencanak-canak..

oranglidi said...

kalu x yah cincin xleh ke?

AcanCapik said...

kalau dah jodoh lagi 2-3 hari, kahwin jugak noooh...

Judiene said...

Amboi dah tak sabaq nak kawen kaa?
Kalo kawen nanti biaq dapat anak kembaq naa.

:P

eDdY said...

dekat da ni..hehe

sizuka[Izzati] said...

ecehcehcehcehhhhh tak lama dah tuhhhh :P

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

tu yang jenuh keje. baik beli sebelum taun depan. katenye emas taun depan pun nak nek harga dah.

sayazakiah said...

waaaaaaaaa. nak tunang dh korang ye... :)

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger