Online users

Follower

Wednesday, September 7, 2011

3 & 4 Syawal

Ada yang bising blog aku tak berupdate.

"Zack, apasal lama tak update blog. Aku tunggu ko update.Setiap hari buka blog ko tapi tak ada entry baru" 
Ok. Terharu. Ada juga yang duk tunggu aku update kat blog sampah ni. Sorry la noh. Busy sangat you'olls. Mood nak berblogging pulak kejap ada, kejap tak ada. Nak kerap sangat update, rasa bersalah dengan diri sendiri. Ye lah. Assignment dan test tak nak pulak hadap. Sekarang boleh rasa lega sikit sebab test semua dah setel. Bak kata Adawiah, merdeka untuk 27 hari. Lepas tu perang assignment balik. So, sepanjang 27 hari yang akan datang, insya-Allah blog ini akan kembali berseri seri. Akan muncul selalu kat dashboard tu. Hehehe.

Cerita raya hari ketiga dan keempat. Aku combine sekali sebab untuk dua hari ni, aku recycle baju yang sama.Hohoho.So, dimulakan dengan rumah 40B Adams Terrace. Untuk yang ikut blog aku dari tahun lepas, mesti familiar dengan alamat ni. Ex rumah aku. Wah.Rumah pun ada ex ex.Current tenant, budak junior. So, dorang jemput la datang rumah untuk makan makan. Wah.Rindu gila dengan rumah tu. Sekarang dah upgrade tangga kayu.Class you'olls. 


Lepas tu pergi rumah Naia pulak. Jealous dengan keluasan ruang tamu dorang.Siap boleh golek golek.Punya  besaq habaq hang. Nasi kerabu menjadi santapan utama.Fulamak.Sedap oh.Nasi kerabu Naia special sebab colour kuning bukan biru. Hehehe.Dah lama tak makan dalam dulang. Thanks for the treat =)

Lepas tu rumah Att pulak. Depa jamu bihun tomyam dan koew teow goreng. Disebabkan rumah dorang tak berapa nak besar, kitorang tak lepak lama sangat. Tapi sempat jugak la tengok cerita Hindustan.Live streaming dari Malaysia. Milenge milenge.Hahaha. 

Geng stafford pun buat open house jugak.See, raya kat perantauan ni lagi meriah dari kat Malaysia. Sapa cakap raya dengan kawan kawan tak best? Kawan ibarat family kat sini. So, geng Stafford jamu laksa, roti jala, lontong...haa..itu yang aku ingat. Paling menyengat, laksa. Sumpah sedap.Thanks Staffordian!

p/s: Nah, gambar sebesaq alam aku kasi upload! Hahaha.Credit to Adawiah and Nik for the pics.

10 comments:

KiKiHanakO said...

meriahnyaaaaaa ramai² begini kan,

[z@ck] said...

KikiHanakO..
yup yup.meriah sangat =)

Unknown said...

cantek baju

[z@ck] said...

gigitjari..
thanks =)

eDdY said...

ni last taun last kan..rayer la puas2 kat sni..nnt x pdt dah..hehe

Sheherazade said...

Assalammualaikum z@ck,selamat hari raya maaf zhr btn

makin cun na ;)

oranglidi said...

wah. ramai member ko yg cun. rasa nak kirim salam. hahaha.

lupa mo ucapkn. slamat hariraayaa.

Queen M said...

cun baju hg pirah..hehe..selamat hari raya :))

hawanasir said...

eh? Naia nurulnadia ke? mana dia? ke aku dah tak cam? haha

hawanasir said...

eh? Naia nurulnadia ke? mana dia? ke aku dah tak cam? haha

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger