Online users

Follower

Thursday, September 29, 2011

Gold Coast punya cerita : Lethal Weapon


Lethal Weapon.Game yang paling aku menyesal sekali naik. Untuk yang tak tahan pening, disyorkan jangan naik. Waktu awal awal ye lah cuak. Lama lama rasa annoying sebab seat tempat letak kepala tu keras. Game ni pulak kejap kona kanan,kejap kona kiri, kejap menjunam. Kekerapan kepala terkena seat yang maha keras tu sangat tinggi lalu menyebabkan aku pening dan rasa loya. Kalau diberi peluang lagi sekali pun, aku tak nak melainkan dorang upgrade seat tu jadi lembut. Hohoho.

Menunggu masa untuk dihentam

Adawiah syok bukan main.

5 comments:

Useriez said...

eh baru ja pergi gold coast bagan lalang last week.. haha

[z@ck] said...

Useriez..
hahaha.cam na? best? =P

eDdY said...

roller coaster...best nyer..nak maen gak...

♥ norlida ramli ♥ said...

perghh..bestnyeeeee :D

[z@ck] said...

eDdy...
tak payah la weh game ni.buat sakit kepala otak ja.hahaha

norlida ramli..
=)

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger