Online users

Follower

Friday, September 23, 2011

Pagi ini

Selamat pagi semua. Tidur nyenyak sangat sampai 'tuang' satu kelas pagi ni. Huhuhu.Sorry Frank. Tak sengaja. Had roti telur as my brunch. Kenyang. Aku memang tak boleh skip meal. Kalau tak, perut masuk angin. Dapat call dari satu farmasi ni. Dia cakap ada barang dari Snapfish untuk aku.LOL. Aku ingat dah return balik dah benda tu.Rupanya duk ada lagi. Snapfish ni company printing gambar.Bulan 6 ari tu Snapfish ada bagi voucher 5 dollars. Boleh pilih any product for free. Aku pun buat la keychain letak muka sendiri.Hahaha.Bulan 6 ari tu busy dengan TE, Bersatu semua sampai lupa nak ambil. Wan pesan banyak kali pun aku malas nak pick up. Barang free kan. Memang la malas.Cuba kalau hang bayaq benda tu, memang tak dan dan nak pergi pick up. Padahal dekat ja pun.Kat Lambton Quay.Haa.Hari ni nak menjual segala baju dan coat kat garage sale. Silalah bertandang ke Boulcott Suites ye kawan kawan. All items under 5 dollars. Meh meh! =)

1 comments:

eDdY said...

da amik ker blom??
kalo dah upload okay..(^^_

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger