Online users

Follower

Monday, October 3, 2011

Cerita hari ini

Morning semua! Dah breakfast belum? Aku dah siap lunch dah. Kenyang. Alhamdulillah. Kerja hari ni sangat mudah.Ingat lagi tak kes vacuum rumah bos aku rosak tu? Dia tak perbaik lagi so hari ini keja aku cuci toilet dan kemas dapur ja. Hohoho. Mudah. Siap buat macam rumah sendiri. Last week, dia cakap if nak cucuk iPod kat speaker dock rumah tu, cucuk la. Kiranya dia macam bagi kebebasan untuk aku have fun sambil membersih rumah dia.Gitu. So, jadi macam dalam cerita Enchanted la aku tadi. Sambil mengelap kabinet, menyanyi. Silap tak ada burung, tikus dan segala jenis binatang ja.If tak, sebijik macam Enchanted. Hahaha. Dah melalut dah.

Malam ni Talent Night. Sangat berdebar.Bukan sebab aku masuk bertanding, tapi sebab tu projek under biro aku. Hopefully, semuanya berjalan dengan lancar. Cuak sikit bila event pakai PA system semua ni. Takut tiba tiba tak boleh main pulak, haru. Huhuhu.
 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger