Online users

Follower

Thursday, November 10, 2011

Pumpkin Patch

Hari tu ke Pumpkin Patch, mencari kasut untuk anak jiran. First time aku masuk kedai tu. Ye lah. Kedai baby.Mana la aku nak masuk tanpa motip. Tapi kali ni ada motip so boleh la masuk.Hehehe.Kebetulan tengah ada sale. Ya ampun, barang semuanya comel. Jadi geram pulak tengok baju baby. Sebab kecik sangat. Bila kecik otomatik jadi comel. Rasa nak beli satu untuk anak sendiri =.= Kahwin pun tak lagi kan. Dah fikir untuk anak sendiri.Hahaha. Mencarilah aku kasut untuk si Akim. Payah jugak nak cari. Satu sebab saiz kaki kat Malaysia tak sama dengan saiz kaki kat sini. Kat Malaysia dia saiz 4. Disebabkan aku tak nak silap beli, aku minta Bang cik tolong ukur kaki Akim. Dia cakap 12 cm ukuran kaki tapi jiran aku suruh amik kasut 15cm. Ye lah.Budak budak kan cepat membesar.Beli elok elok je kang, pakai tak sampai setahun dah tak muat. So saiz 4 Malaysia sama dengan saiz 6 UK. Sini sizing ikut UK. Satu lagi masalah nak mencari kasut si Akim ni, semua design cantik. Rambang mata aku dibuatnya. Itu cantik, ini cantik. Dah la kecik kecik. Geram ja aku tengok. Last last aku angkut yang ni untuk dia. Style sikit kan.

Rasa nak gigit pun ado. Kecik sangat. Eee!

1 comments:

eDdY said...

alolo..comel jer..hee

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger