Online users

Follower

Saturday, December 10, 2011

Sakit kepala.

Sekarang ni selalu sangat sakit kepala. Risau. Kalau panas ja, berdenyut denyut satu kepala.Kadang kadang kat belakang, kadang kadang kat tengah. Minta dijauhkan dari segala benda yang tak elok. Dari hari tu lagi nak pergi check tapi keep on tangguh. Bila cerita kat Kak Bah, dia cakap jangan ambil ringan. Arwah mama dulu jadi sama macam kes aku. Duk ingat sakit kepala biasa, telan panadol berpapan papan. Disuruh berubat kampung, arwah tak percaya dengan perubatan tradisional. Bila diagnose, ada tumor. Waktu tu baru percaya kat ubat kampung. Itu pun dah terlewat. Aku harap sakit kepala ni sakit kepala yang normal. Minta dijauhkan dari segala penyakit.

5 comments:

aReLaN said...

mntak dijauhkan dri penyakit2 serius ni.argh...seyes xbest ble hjg mgg tak sihat.

ezin said...

cepat-cepat la check up. prevent is better than cure. kdg2 skt kepala ni de kaitan ngn mata. bila mata mula rabun boleh buat skt paler juga. pe pon pucuk pngkalnya pergi chek up

eDdY said...

z@ck..p la check..jgn dok tangguh2 lagi..bahaya..
semoga d jauh kan dari segala jenis penyakit..amin..

gula merah said...

jangan ambik ringan kalau sakit mcm ni. baru2 ni ada sorang mat saleh kat ofis ni meninggal. mula2 Doc asyik ckp migrain , skali pegi check up dia ada sakit ni, aneurysm

ketikketok said...

Hidup lebih ceria dengan Perap Cenderawaseh..rahsia hilang segala sakit dan tingkat ketrampilan dengan khasiat alam semulajadi nano mikrofungus dan tumbuhan

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger