Online users

Follower

Friday, August 3, 2012

Brand new

Berseri seri rumah tok aji.Semangat nak raya barangkali.Sudah kasi cat baru.Siling pun baru. Kalau sebelum ni, berongga sebab siling kayu.Sekarang sudah upgrade jadi siling kapur. Melayang 8k. 

 Dulu batu larik colour maroon, kali ni hentam oren pulak.Belasah la.

 Luar rumah dah ada kipas.Ruang ni selalu digunakan bila ada tetamu datang. Molek sangatlah pasang kipas.Tiada lagi peluh di ketiak. 

Pak Su cakap, "Tengok rumah pun dah tahu tok sokong parti apa". Kahkahkah.

p/s: Love the smell of paint. Sampai sekarang pun still bau lagi. Errrmm...haruuuuum =D

8 comments:

lady lavender said...

sama! akak pun suka bau cat :-)
p/s: salam ramadhan & selamat berpuasa Z@ck. walau dah puasa setengah bulan tapi nak wish jugak :-)

Fiery Phoenix said...

sejuk mata tgk warna baru, cantik ^_^

Anna Da Lady Contest Version said...

saya pun suka bau cat!

NIZAM said...

semangat sambut raya ;)

eDdY said...

aq suka ayat tuk gambar last tu..haha :D

shera haifa said...

yehh beraye dengan rumah warna baru..:)

Irfa said...

akak suka rumah mcm ni ;)

[z@ck] said...

lady lavender..
selamat berpuasa akak =)

Fiery Phoenix..
kalau nak sejuk badan plak, kena la pasang aircond.ye dak?hahaha

Anna Da Lady Contest Version..
tak elok sebenarnya bau cat tapi...ada aku kisah? hahaha

NIZAM..
haruslah.first time since balik NZ =)

eDdy..
sensitif!

shera haifa..
sekali sekala bolehlah nak cat baru. =P

Irfa..
senang2 mai la bertandang =)

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger