Online users

Follower

Monday, May 27, 2013

Konvo

Alhamdulillah.Selesai konvo untuk kali yang kedua di PICC pagi tadi. Ada yang tanya kenapa kali kedua.Sebab program aku ni twinning dengan overseas (IPGK SAH & VUW). So, result VUW yang keluarkan. That's why aku pergi Wellington last year untuk grad. Kali ni grad anjuran IPGM pulak. Tapi cert degree satu je lah. Melampau la kan nak dapat dua cert. Untung buat degree dua tempat ni. Grad pun dua tempat.Hahaha.Pulun kan?Orang sumpah ramai. Crowded sana sini. Mujur la tak bawa tok mai sini.If tak, jenuh hingaq orang tua tu penat nak menunggu aku.Hohoho. Aku bawa bang cik dan Ika ja. Lagipun pass masuk hanya untuk 2 orang.So,ok la tu. Suasana konvo seperti biasa.Aku kena sidang 1. If tak silap, ada 6 sidang semuanya,Mujurlah sidang aku paling sikit.So, idok ler lama sangat nak menunggu naik stage.

So KPM, saya dah dua kali grad ni. Bila nak dapat posting tetap? Hohohoho.

2 comments:

sweetie said...

Hang nampak tembam sikit dan pale.... knape x make-up? Tahniah! grad kali kedua...

eDdY said...

best la kan..bole pergi yg kat msia kalo miss yg kat nz..aku miss yg kat msia..mmg miss terus..huhi

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger