Online users

Follower

Sunday, September 8, 2013

Nasi berlauk

Tadi kan, aku pergi makan kat Restoran Nasir. Punya la happy dapat makan nasi berlauk. Jangan tak tahu aku dah lama tak makan nasi berlauk. Balik balik bihun goreng, nasi goreng. Kantin sekolah jarang nak buat nasi berlauk ni. Kempunan teruk la aku nak makan nasi dengan ikan goreng sama sayur. Bila dah jumpa kat Nasir ni, terus kau amik asam pedas ikan pari. Balas dendam. Nasi pun taruk menimbun.

Nak masak sendiri kat rumah, kadang kadang tak sempat. So, makan kedai sudeh. Hehehe

3 comments:

suezen said...

aku suka tang ulam tuuuuu

eDdY said...

kecur air liur aku..da la tgh hari ni aku x kuar g makan..haha

tifa anvar said...

Sya x mkn ikan pari.

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger