Online users

Follower

Thursday, January 8, 2015

Kids nowadays

Lawak la anak murid aku sorang ni. Dia anak cikgu sekolah aku jugak. So, selalu jumpa. Hari ni pun tengah aku sibuk hias kelas, dia datang menyibuk. Nak tolong aku jugak. Lepas tu dia beria suruh aku login FB. Excited sangat kekdahnya. Nak tunjuk something katanya. Tapi sebab line internet kat sekolah slow, tak boleh buka. Nampak kekecewaan yang teramat kat muka dia. Ni aku baru buka FB. Tengok notification. Ada satu noti dari si anak cikgu tu invite page dia. Paling tak boleh blah, label as Artist okay. Artist! Ko mampu fefeeling artist di usia 9 tahun? Look how technology affects human nature. Entertainment toksah duk cakap la. Mak dia cerita dekat rumah selalu fefeeling jadi pengacara depan cermin.

Puteri, awak besar besar nanti nak jadi apa?
Saye nak jadi pengacara tv cikgu.
Pengacara tv rancangan apa tu?
Raikan cinta. Yang Hanis Zalikha tu.
Ooo...minat Hanis Zalikha ja ka?
Tak la. Saye minat Anzalna jugak. Yang iklan Qu Puteh tu. Qu Puteh...Qu Puteh..baru la putih.

Homagok. This kid....

1 comments:

sweetie said...

Dia ada cita-cita... kita cuma perlu bantu dan tunjuk pada dia arah yang betul... Suka glamorlah budak tu!

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger