Online users

Follower

Thursday, April 23, 2009

Kau tengok la perempuan tu.


Sedang asyik melepak kat tepi laut, tiba-tiba aku nampak laser point warna biru menyuluh sipi-sipi ke arah kami.Wow! Aku kagum woo..Tak pernah aku tengok laser point yang boleh suluh sampai beribu-ribu batu macam pak cik tu punya. Ok.Aku hiperbola.

Aku jalan pergi kat pak cik tu.Mana boleh, aku pun nak juga satu.

" Pak Cik, benda yang duk suluh-suluh tu berapa ringgit?" ternyata aku cetek vocab.

Pak cik tu macam blur. Kemudian berkata, " Ouh,laser point ini ye.Erm.Kejap ye.Pak cik ambilkan"

Aku segan.Masakan pak cik yang sudah tua lebih handal berbahasa Inggeris dari aku walaupun hanya dua perkataan diungkapkan dalam BI.Dia suluh dekat laut.Kali ini dia suluh yang ada pelbagai corak.Aku kagum.Tak sangka pula ada macam-macam corak.Memang aku hulu sikit.Soalan aku dia tak jawab lagi.Seronok duk tunjuk benda alah tu ditambah pula aku buat muka berminat.

"Yang ini RM 70 dik "

Kau tengok la perempuan tu.Excited betul dapat main belon air.

Mak ai.Mahal gila.Aku tak jadi beli.Aku tengok barang-barang lain.Ha.Aku nampak belon air.Kau ingat tak belon air? Kau kena celup dulu air sabun tu guna batang yang ada lubang kat tengah tu.Kemudian kau tiup la puas-puas.Tapi sekarang dah maju.Kau tak payah nak tiup-tiup bagai.Sebab dah ada alat untuk tiupkan belon tu.Kau hanya perlu tekan butang merah, kemudian ada kipas dalam alat tu yang akan buat kerja tu.Maka terhasil lah belon air. Murah je.RM 3.50.

Seronok woo main benda alah tu.Tambah pula kau duduk tepi laut.Angin kuat membantu belon kau pergi tinggi.Kau tengok saja lah gambar kat bawah ini.Bukti keseronokan aku dan Ada.Hahaha..

Cam whoring session.

Jangan tengok muka aku.Hegeh gila.Tengok belon tau.

Hahaha.Aku suka gila gambar-gambar ni.Credit to Wan Z yang sanggup layan karenah dua 'budak kecil' ni.

Ada, cepat interframe.Belon tengah banyak ni.Muka tak boleh blah.

Wah Ada excited.Hahaha.Tangkap itu belon!

Mengekek-ngekek gelak macam syaiton.Muahahaha.

p/s : Belon air ke buih air?



12 comments:

aizul said...

gila selekeh kau sekarang!

haha

mamma mia! said...

belon sabun kot?? hehe

[z@ck] said...

aizul : woi..overnight mn ad pakai lawa2..hahaha

mamma mia : ek? ngapik la ang kema

KyRon said...

saya ske main buih sabun..bentuknya bulat,cantik bkilat..ahaks..cam "remaja" y xde zman knak2 nya..

philoColy said...

yaAllah cm bebudak tol.
haha

AkuAyie said...

sonoknyer main bubble... hahaha =P

adalicious said...

bes bes. tere bunbun snap

afiqafandy said...

wakakakaa...
zack ang baru jumpa mesin tiup buih tu ka?,, hahahaaa,,

teruja sakan

anyway, nmpk enjoyable,,
n lebih enjoyable kalu waktu ptg2,,

[z@ck] said...

kyron : apakah? hahaha.ang duk layan gitar ang ja..lgsg x kisah bubble 2...ngee

philocoly : kan2..hehehe

akuayie : meh r join..hehehe

[z@ck] said...

adalicious : bes kan..tp syg..xbis men lg da jatuh dlm laut..haha

afiqafandy: mmg besh..ak kan jakun..

Mr Daha said...

Ha3.. kanak2 ribena maen belon tepi pantai... bestnyer.. nk maen gak la nnti.. :P

Aku xpenah pn jmpe pakcik jual2 tu... pelik tul..

Cx Bob said...

hahaha..
2 org je ke?..
hek3

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger