Online users

Follower

Sunday, April 26, 2009

Ternyata amat sukar


Sekali lagi aku kehilangan orang yang aku sayangi..

Sedang cuba untuk melupakan si dia.Ternyata amat sukar.

3 tahun terasa sekejap saja.Tetapi memori yang kami bina terlalu banyak.Sukar untuk dipadam.Apatah lagi dilupakan.

Aku tak mampu menahan air mata apabila si dia melafazkan 'talak' nya.Aku dengar suaranya juga tersekat-sekat.Dia juga berat hati untuk melepaskan ku.Tapi, ini mungkin jalan yang terbaik buat kami.

U have to be strong Zafirah! kata perangsang yang selalu aku kata pada diri aku sendiri.

Biarlah aku begini.Mungkin dah nasib badan kot. =(

Untuk si dia :
Terima kasih sebab mengajar saya erti hidup.Saya tak mampu list kan.Banyak.Moga awak sukses selalu.Ada waktu kita pasti ketemu jua.

p/s : Oh ya, aku dah tukar num.So, for those yang call num 017-4870147, this number is not valid anymore. *dengan harapan aku dapat melupakan dia*

p/s/s : url blog tetap sama.Aku tak berhasrat untuk tukar.Biarlah nama dia diabadikan di situ.

24 comments:

Mard said...

tak elok tau kata "dah nasib badan kot..."...

everything happens because Allah wants it to happen. Learn from it.

Plus... you're still young. Banyak lagi perkara yang kamu perlu laksanakan untuk agama, keluarga, negara serta diri sendiri.

Be well dear...
:-)

adalicious said...

xpa. abg ***** sentiasa menantimu. heheheh

Ida Athanazir said...

sorry dear ....... semoga your heart heal cepat cepat. I know how u feel. take care!

Wan Salleh said...

kuatkan semangat k..

~farah~ said...

ala zack.. kite sama naseb..
xpa2.. jln still jauh..
kalau ade jodoh ade la...
insya-Allah..

angahpikah said...

tak pe kumbang bkn seekor.. kita mencari jodoh tapi ia akan dtg dgn sendirinya.. be strong!

[z@ck] said...

teacher mard : huuu..sedih la teacher!

adalicious: zzzzz..aku x layak la untuk dia

ida athanazir: thanks kak ida..

wan salleh : thanks.aku cuba

[z@ck] said...

farah : kita serupa..

angahpikah : cepat la ketemu jodoh..huu..

mR SyamEL said...

waaa...
huhuhuh...
kuat siot z...
klau ak...
tatau la....

"tangan yang disangka menghayun buaian, menggoncang dunia, mencipta sejarah"

daysat kn pompuan..
fizikally mmg x strong, tp mentally n rohanily...
waaa....
70x better than man...

Cx Bob said...

saba separuh dari iman..

Mr Daha said...

Jangan la sedih2 k. setiap orang ada jodohnya.. miss haiyon pun ada jodohnya.. alhamdulillah... :P

[ i E n a ] said...

uits...life must go on keyh...u stil hav frens!!!we wont leave u dear...

nas said...

time will heals everything

TOPMAN said...

jodoh is unpredictable.. all da best 4 u!! TOP always yah..

AkuAyie said...

ada yg lebih baik untukmu..
caya lah! =)

co0L^^guRL said...

tenang dan sabar... mza pernah rasa ape yg awak rasa...

ape yang DIA ambil... DIA akan gantikan dgn yg lebih baik....

trust me...!!!

[z@ck] said...

mr syamel : tau x pe..perempuan tak lah selemah yg ang nmpk

bob : yup bob..ak byk bersabar..

mr daha: nak pakwe hensem mcm hubby mdm haiyoon ley?

iena : nasib baik ada ramai kawan yg support z..huu..thnks dear

[z@ck] said...

nas : yeah..u're right..i'm waiting 4 dat moment

Topman : betul..jodoh tak boleh dijangka.macam ang ngn elina juga kn..

akuayie: harap2 betol..

cool gurl : thanks miza! =)

infinity1811 said...

all the single laydeh...put your hands in the air...now WAVES like a princess n.....WAIT... a prince will come after u sooner or later...hehehe..

afiqafandy said...

zack,,

hati ang kna kuat k!

ahaha...



live with dignity

shedah and fakhri said...

tabah tabah
;)
-shedah-

[z@ck] said...

infinity: where is my prince...??huu

afiq: ye..ati aku kena kuat..

shedah: thanks =)

~dewi wafanie~ said...

zack....jgn rsu, mayb dia bkn jodoh zack...hehe...xpe2, mne taw ade lg yg lg baik dr dia...(^_^)

[z@ck] said...

thanks dewi wafanie =)

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger