Online users

Follower

Tuesday, May 25, 2010

Amaran.Entry penuh gambar.

Sebelum bacaan yasin dimulakan.

Tertarik dengan penampilan lelaki yang sanggup datang berbaju melayu, bersampin dan bersongkok. Err..ada juga yang bersnow cap.

Antara juadah yang ada.

Teringat zaman MRSM dulu. Setiap kali ada bacaan yasin, mesti letak botol kat tengah. =)

Makan time. Anak dara ambil nasi kat dapuq. Oh. So kenduri style.

Gelojoh.

Sampai tertumpah cocktail atas karpet. Ha. Cuak sorang-sorang.

Blogger ini pun ada.

Err.Maaf. I busy layan tetamu.

Kenyang perut, suka hati.

Terima kasih kepada semua yang sudi datang meredah angin malam yang sejuk, meredah bukit bukau sebelum sampai ke rumah aku. Lain kali boleh buat lagi. =)

14 comments:

NeenaAnuar said...

waaa... mesti enjoy kan biler dpt berkumpul camgini.. esok2 leh jadik kenangan yg terindah wat zack biler dah balik m'sia! :))

Peri PiA said...

sweet jer,ayu z@ck :D

cikgadis konfiuss said...

wahh! best la entri byk2 gmbr!
org suka!
terus mcm wooo....wahhh wuhhh..wahh balik!
haha =)

I_Hate_Lolipop said...

a picture can tell so many things. dah malaih nak tulis ek? tapi mcm best je cocktail tu. grrr~

[s][u][e][h][a][n][n] said...

tingat time sek men bila tgk gambar botol kat tgh2 tuh...

puding roti said...

alalala. sonok tgk

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wahhhhhhhhhhhhh bestnya makan2...bila berjauhan dari family dapat makan ramai2 dengan kawan2 la pengubat rindu kan..

[z@ck] said...

NeenaAnuar..
yup..best..bukan selalu dapat kumpul sama2 macam ni =)

Peri Pia..
*tersipu-sipu malu*

cikgadis konfiuss..
ko suka ek? aku ingtkan org akan termuntah tgok gmbr yg maha banyak ni

I Hate Lolipop..
cocktail tu kawan aku yg buat..

suehann..
standard budak skolah kan =)

puding roti..
weyh..ID ko menyelerakan.

Purplelicious..
yup..love them so much!

Ilham Liyana said...

lawa baju ank.. aku bekenan.. hahaha..

[z@ck] said...

Ilham Liyana..
berkenan baju ja ka? aku?

LORD ZARA 札拉 said...

eh, Arc mana?

[z@ck] said...

LORD ZARA..
dia budak kos lain..ini bawah anjuran bdak kos aku..so dia tak ada la =P

Redbloodsnow said...

wahhh enjoy uols mkn weh. pssttt...aku suke entry penuh dgn gamba. ailikeee..hehe

[z@ck] said...

redbloodsnow..
nah..hamik ko zie..aku letak gmbr byk ni.. =P

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger