Online users

Follower

Thursday, July 22, 2010

Cucuq in making



Penat kot nak melayan kerenah Wawan ni.Nak buat cucuq ja pun.Aduyai.Lelaki diluar sana, sila buat-buat belajar masuk dapur.Jangan nak mengharap kat bini ja buat semua benda.Kot-kot bini ampa dalam pantang, siapa nak masuk dapur?

Dengar je lah apa yang Wawan mengarut dalam video ni.Sengal.

11 comments:

Dee said...

sib baik hubby org yg dh biasa ke dapur..setakat cucuq ni celah gigi je dia buat..hahaha..

nabil_potter said...

Alin pandai buat cucuq kodok dak?hahaha...

mida said...

yee..
wahai
lelaki
sile2
belajar
na
msak
ye..

diraja22 said...

dapur kedai kn ada..
2 kira nasib baik, klu ada dapur branch lain, camner ek..

lumut said...

tergelak aku tgk kawan ko neh...haha

Deqna said...

hahahaha...sedap jer dia gaul ngan tangan...

tapi ok lah tu... pandai gak buat kan..

hans said...

hahahha
kuku dia bersih tak weih?
hehehehe

P/S : Sebab Pinggang Gua Tergeliat Jadi Hari Nih Gua Jawab Soalan Jer Lah

Judiene said...

"cepat masok dlm kuali nak tgk"
"panas dah ke?"


suara ko ke tu babe!??

XP

[z@ck] said...

Dee..
bagus bagus =)

nabil_potter..
pergh..tak habis2 dgn alin ko ek..hahaha

mida..
ye..sila belajar memasak.. =P

diraja22..
asal boleh nak cari alasan kan..hahaha

lumut..
haha..wawan mmg sengal

Deqna..
itu la namanya air tangan..huahuahua

hans..
dah buat spotcheck da b4 masak.LULUS

Judiene..
erk..bukan aku la..

PinQib said...

da nama lelaki.. mesti la harapkan orang pompuan jer..Sekian. Eh. Ada update la. Jom singgah!

Aku nangis, muntah pening dalam sehari

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

hahaaa.. gaul cucuq tu nampak sangat mcm kekok.. mcm mau tak mau gaul ja :P

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger