Online users

Follower

Thursday, August 19, 2010

Hyperhidrosis club!

Penghidap hyperhidrosis, anda tidak bersendirian!

Ada club hyperhidrosis online ok.Sila klik [sini].Tak tahu la perlu berbangga ke apa bila discover pasal club ni. Rupanya ada lagi orang yang situasinya teruk dari aku.Bila baca pengalaman dorang, terasa macam bersyukur pula condition aku tak seteruk dorang.But still, tak selesa la.

Berdasarkan pembacaan, yup, ini penyakit keturunan.Baru teringat one of my cousin ada hyperhidrosis juga.Dah siap buat operation buang kelenjar ketiak dah.Sekarang rasanya dia tak berpeluh teruk macam dulu. Lupa nak tanya dia macam mana dia buat appointment semua.

Aku check kat internet, surgery kalau buat kat swasta sampai 9 ribu. Humangaiihh.Mahai nak mampuih.Mana nak cekau duit der.Bernanah dah kot telinga pengutip durian dengaq aku duk complaint pasal tangan aku ni.Cemuih dah aih.

"Sabar la naa. Nanti balik Malaysia kita pi check ok"

Tak nak sponsor surgery sekali ke bang? Bahahaha.

6 comments:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

takpe zack~

kawan aku ada yang kena~

tetap handsome beliau~

(eh, ada kaitan ke statement ni?)

lari~~~

faizalnizam said...

huiyo.. mahalnya sampai 9 ribu.. penyakit ni boleh menyebabkan kepada penyakit2 lain ke?

Fyzal's Latest Entry
Hari Ini Dalam Sejarah: 19 Ogos 1959

noorafzan.blogspot.com said...

oo..
tangan saya kuat berpeluh juga.
ada kena mengena ke?

Softtouch [Hanim] said...

mak ai..mahainya...boleh buat hantaran tu...

eDdY said...

fuyooo..9 ribu tu..
xper z@ck..try tgk kat m'sia..kot2 lagi murah...huhu

fmina08 said...

try kt ijn..Institut Jantung Negara...under Mr jeswant..rege x sure lah..

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger