Online users

Follower

Thursday, August 5, 2010

My heroes

Serius rindu pada lelaki-lelaki ini.They are my heroes.Tak cukup korum ni. Pak Su tak ada dalam gambar.Ini gambar terbaru yang aku ambil dari FB sedara aku on her wedding day.My heroes jadi tukang masak lauk kenduri.

Oh.Rindunya kat Pak Chaq, Pak Ngah, Pak Ndak dan Pak Su. Tuhan itu maha adil kan. Dia ambil abah dan gantikan dengan 4 orang bapa sedara yang sangat cool habis.Sayang mereka sangat-sangat!Orang lain ada ayah sorang ja.Aku ada 4 orang.Itu tak termasuk belah arwah mama lagi.Semuanya aku anggap macam ayah aku sendiri.

Oh.Tak sabarnya nak balik Malaysia!

11 comments:

eDdY said...

best nyer dpt pak sedara yg cool..(^^)

Dee said...

tempat zack dan adik beradik menumpang kasihkan..mestilah ingat..

Sheherazade said...

Allah Maha Besar ;)

black_mel said...

letihnya nak masak dalam kawah..penah join dulu..tp nikmat makan dia mmg terbaik..berbeza drpd catering..

[z@ck] said...

eDdy..
=) yup..memang best

Dee..
ha'ah..byk tolong kami..memang takkan lupa.

Peri Pia..
yup yup..

black_mel..
letih mmg letih..tapi nikmat dia..pergh..tak boleh lawan katering!

noorafzan.blogspot.com said...

hero tengah masak pe tuh?
cam best je..

[z@ck] said...

noor afzan..
goreng ayam =)

Qib said...

sabar je lah.. ada setahun g niiii


Sekian. Eh. Ada update la. Jom singgah!

Boys never grow up


I’m no good in having relationship

[z@ck] said...

PinQib..
aku tgh belajar bersabar ni..hehehe

Kap said...

ayam goreng yang hot.

[z@ck] said...

Kap..
hahaha.. =P

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger