Online users

Follower

Friday, August 13, 2010

Pelakon terhebat

Kau memang pelakon terhebat. *clap clap*

Tipulah diri sendiri lagi.Sayang.Muka cantik tapi attitude zero.Spoil brat betul.

Dapat anak nanti, jangan dimanja sangat anak tu ye.Nanti bila besar, semua yang dia cakap salah jadi betul. Ye lah. Anak sendiri kan.Harus backup even kesalahan tu memang ketara.Putar belit sikit la kan kasi cerita jadi kot lain. Kasi cerita nampak baik di side kau.

Aduyai.Kurang suka la dengan perempuan yang macam ni.

5 comments:

nabil_potter said...

banyak sabor :)

little ain said...

sabor ye zack.
bulan pose, memang dugaan betol nak marah marah ni.

monica said...

sy x suka juga org yg muka cantik tapi attitude spoil..saba ye..do take k sis.. ^^

MieZa said...

sabar z@ck sabar..
aku pon ada pengalamn dgn perempuan macam nie..hurm~

ubatnye hanya bersabar =)

eDdY said...

mmg ramai pon yg jenis camni..sabar jer la...huuu

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger