Online users

Follower

Wednesday, August 4, 2010

Pelanduk dua serupa

Eh eh. Ada pelanduk dua serupa la.Cuma kat sini orang tak panggil Myvi la.Ada nama lain.Persoalannya sekarang, siapa tiru siapa? Itu yang kita tak tahu tu.Kereta Kancil pun bersepah kat sini.Sedahsyat-dahsyat buruknya kancil kat Malaysia, buruk lagi Kancil kat Welly.Orang sini memang kureng sikit bab nak menjaga kereta ni.Memang dorang pakai sungguh-sungguh.Jarang la nak jumpa kereta yang betul-betul dijaga.Ada yang dah calar balar, dalam kereta toksah duk kata la.Macam tongkang pecah.

Cuma yang uniknya kat sini plat kereta boleh suka hati nak letak apa.Ada yang letak CRACKRZ,AJOY2C,SIGNME,R8CHEL dan banyak lagi.Kiranya plat kereta melambangkan identiti si driver la.

Kalau di Malaysia, plat cantik yang mahal.Kalau plat mengarut macam ni, tak pernah jumpa la lagi kan.

13 comments:

eDdY said...

kat sana diorg panggil myvi tu apa???

hans said...

eh
nak tanya hang nih firah
depa kata dkt NZ
lembu lagi banyak dari penduduk dia
betoi kan?

P/S : Anda Semua Dah Daftar Sebagai Pengundi?

.:lilylimelite:. said...

haha.ade plat no yg aku jumpe tu..

UP2U.

lg xle blah.haha

diraja22 said...

kirim la gambar2 no plate sana sekali n keadaan keretanya..

eelobor said...

kalu manusia muka sama ada 7 kan? kereta mcm mana plk yer?

Softtouch [Hanim] said...

agaknya pasaran myvi kat sana dia tukar nama tak?
cth yer mcm kat msia pggil toyata avanza kalu kat idon pggil toyota xenia kot..xsalah akak lah

Drunbella Khoo said...

passo kut neh.
import dari jepang.
hahaha.
kete malaysia kan banyak cedok dari jepang.
(^___^)v

Kap said...

student u pun kuat meniru,
ini kan businessman :)

jeBateja said...

Uikkk...cek kat sini buat part Myvi...hang habaq mai lah apa nama model tu kat sanun....paling tidak dpt cek pengetahuan sket....habaq no...

hawanasir said...

sini toyota passo for myvi. daihatsu mira for kancil. memang perodua amek design dua model ni (:

[z@ck] said...

eDdy..
toyota passo =)

hans..
yup yup..betul =)

lilylimelite..
itu sgt cantik weh..

diraja22..
ok..will do

eelobor..
bermuka-muka kot.

Softtouch Hanim..
yup yup..tukar nama..myvi jadi toyota passo.

Drunbella Khoo..
tepat sekali!

Kap..
teett..panas betul komen ko.hahaha

jeBateja..
Hawa dah tolong jawab tu..=)

Hawa..
thanks yang!

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah bangga jap..keta akak pun dah leh sampai ke welly tue kan..hehehhe perasan tiba2... :P

[z@ck] said...

Purplelicious Love..
hahaha..padahal Msia tiru sini..

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger