Online users

Follower

Saturday, August 21, 2010

Ungkit kisah lama

Mode:Kenyang buka puasa.Alhamdulillah

Rasa agak jengkel la bila cerita lama diungkit kembali. Ergh.Rasa rimas, tak sedap perut dan macam-macam lagi la. Tak boleh blah yang duk buka cerita tu skandal lama sendiri.Adoyai.Rasa macam nak lari dari dia tapi tak boleh. Rasa macam nak putus sahabat dengan dia tapi tak boleh. Rasa macam nak delete dia dari YM tapi tak boleh. Tak sampai hati mungkin. Lagi satu, mesti dia pelik aku tiba-tiba hilang macam tu ja kan. Tak ada sebab aku nak buat semua ni. Lagipun time 'menyandalkan' diri dulu, masing-masing nak have fun. Biasalah. Flirt flirt bagai.Bila teringat balik rasa macam BIAQ BETOI ITU AKU!

Bila kenangan lama mengusik jiwa, terus tak tenteram hati dan perasaan. Ada yang masam, ,manis,pahit,tawar.Cukup rasa.

Adeh.Kenapa la kau mesti ungkit kisah-kisah lama wahai saudagar unta oooiii...

9 comments:

Peri PiA said...

mmg a bit annoyed

bkn mengungkit,tapi membankit hehe

dah buke puase?Alhamdulillah

LORD ZARA 札拉 said...

err...

sabar wei~

aku kalau kena pun panas gak tu~

Zarpeno said...

mesti rasa mcm myesai kan.nk bat cena.itulah pngalaman.

susah nk telan,sukar nk lupakan. biaq jd sejarah.

teruskan hidupmu

black_mel said...

xpe..kenangan lama tu cuma kenangan..skali skala nk kenang x kisah..

Kap said...

perkara lepas tiada gear undur, kawan.
hadap sudah.

Whoopz said...

Unta sekoq.. Ada kena mengena x? :p

[z@ck] said...

Peri Pia..
dah sis..kenyang..alhamdulillah =)

LORD ZARA..
selagi boleh sabar,aku sabar.selagi aku boleh layan,aku layan.tapi kalau dah over sgt..panas juga weyh

Zarpeno..
terima kasih zarip =)

black_mel..
sekali sekala ja la..huhuhu

Kap..
btul..yg jadi biarlah jadi.yg pnting pengalaman mematangkan usia kita..yg mana elok kita ambil..yg mana tak elok,kita tinggai.. =)

Whoopz..
tak ada lgsung.hahaha

eDdY said...

bende lepas buat xtau ja...huu

[z@ck] said...

eDdy..
betul =)

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger