Online users

Follower

Tuesday, September 28, 2010

Dah mula buat comeback.

Wah.Bukan main lagi kan hang Wawan.Sejak buat comeback ni, dah rajin benor mengupdate blog.Syabas aku ucapkan.Aku ingat lagi dulu, coursemate pakat berlumba buat blog. Berlumba update masing-masing. Tapi makin lama, makin senyap. Tup tup sampai berbulan-bulan terbiar blog tu.Update la weyh.Asyik duk main game ja.Apa barang buat akaun blog tapi tak gunakan sepenuhnya.

Kalau rajin, bolehlah melawat blog Wawan ni.Dia gelar diri dia mat top.Tang mana mat top pun aku tak tahu.Boo Wawan! Hahahaha.

Wawan, aku dah tolong promote hang secara tak sengaja kat sini.Harap ada pengerasnya lepas ni.Belanja Nandos pun ok.Hahaha.


3 comments:

eDdY said...

agak ramai gak org camtu..wat2 blog..pastu tinggal terus...huhu

Sharinginfoz said...

update jangan tak update

TOPMAN said...

haha, thanx z for tha support.. ak sedang cuba ntuk wat post2 umum yg leh dibaca smua org.. awal2 ni bahan2 coursemate jap, warm up.. hahaha.. nando's? bulan 11 kot.. XD

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger