Online users

Follower

Wednesday, September 1, 2010

Jerawat

Nak ole-ole dari New Zealand? Meh join Raya Sakan Contest.Klik [sini]

Dua tiga minggu ni, muka naik macam-macam. Jerawat main sembunyi-sembunyi. Tumbuh celah-celah ubun, celah-celah kening. Kalau tak sakit tak apa.Ini kalau sikat rambut tertojoih kena tempat jerawat, bisa juga. Aku tak kisah sangat kalau naik seketul dua.Ini naik berketul-ketul.Rasa macam muka ni...haish...tak nak cakap la. Kang jadi betul. Aku pantang ada benda naik kat muka, mesti nak kopek.Tak kiralah masak ke tak masak lagi ke.Sebab tu muka banyak parut.Hahaha.Nak kata datang bulan, tak. Takkan sebab hormon overdose merembes keluar kot.Kenapa haa?

Mujur tumbuh kat tempat terselindung.Kalau tak, jatuh saham I you'olss.Hoh.Gila gedik.

7 comments:

LORD ZARA 札拉 said...

hehehe~

tu lebihan minyak kata pensayarah aku dulu~

fikah mus said...

stres kot??

yang pelik, lepas dtg bulan, mase tu la jerawat nak banyak.
nak bagi alasan PMS pun tak boleh.

azmihamin said...

ko banyak berangan ea zack? huhuhu

ana ayesha said...

jerawat tu kan biasa jer .... sampai masa hilangkan. tapi klu tak hilang jugak kenalah cari ubatnya

Peri PiA said...

ouch!

eDdY said...

jerawat gatai tu..haha

Softtouch [Hanim] said...

jerawat gatal or jerawat bernagan..he he he..jgn marah z akak gurau jer...

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger